Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Είπα να μείνω λιγάκι μόνος...

Ημέρα ηλιόλουστη και λαμπερή! Όλα φαίνονται να κυλούν ομαλά μετά τις χριστουγεννιάτικες γιορτές και ο κόσμος φαίνεται να μπήκε στη ρουτίνα. Εγώ, αποφασισμένος να χαλαρώσω λιγάκι απ’ όσα τράβηξα την περασμένη χρονιά, είπα να μείνω λιγάκι μόνος, να σκεφτώ, να δω λίγο τον εαυτό μου και να αφοσιωθώ στις σπουδές μου. Δυστυχώς, η μοίρα έμελε άλλα για μένα..


2008

Η γνωστή ιστορία με το
Black - Χ (αν αναρωτιέστε ποιος είναι αυτός, κοιτάξτε σε προηγούμενες μου αναρτήσεις και θα μάθετε) και η ιστορία με το J.

Ο
J λοιπόν, είναι ένα ωραίο παιδί γύρω στα 25. Δεν θυμάμαι ακριβώς με ποιες συνθήκες και πως, αλλά ήρθαμε πιο κοντά την περίοδο όπου ο Black - Χ μου αποκάλυψε τη πραγματική του ταυτότητα, αν δεν απατώμαι. Το J τον γνώριζα αρκετά χρόνια πριν, αλλά ποτέ μου δεν ήξερα, αλλά ούτε υποψιάστηκα ότι είχε άλλα ενδιαφέροντα και προτιμήσεις. Μέσα από μια αθώα κουβεντούλα αρχικά, όπου είχαν προκύψει κοινά ενδιαφέροντα, αρχίσαμε δειλά - δειλά να ερχόμαστε πιο κοντά. Δυστυχώς, η μοίρα πάλι, έμελε άλλα.. Ο J ήταν σε σχέση εκείνη την περίοδο και ήταν κάπως στα μαχαίρια. Αυτό βέβαια, το έμαθα όταν αυτός είχε καταλάβει τι άρχισα να αισθάνομαι εγώ για εκείνο και μου το είπε με πλάγιο τρόπο.. Αν και με είχε πειράξει, είπα να σταθώ και πάλι στα πόδια και όπως ήταν φυσικό, με την πάροδο των ημερών χαθήκαμε..


2009
Εντελώς δυναμικά, αποφάσισα να αφοσιωθώ πλήρως στις σπουδές μου, αφήνοντας μια για πάντα πίσω τα όσα προέκυψαν το 2008. Αλλά πάλι, η μοίρα έμελε άλλα για μένα..


Εμφανίζεται ξανά ο
Black - Χ, συνεχίζεται η ιστορία με τα καθημερινά μηνύματα στο κινητό με το Βασίλη (αν έχετε και εδώ απορία, πάλι κοιτάξτε σε προηγούμενη μου ανάρτηση) και εκεί που δεν το περίμενα, να και ένα μήνυμα εξ ουρανού από το J!!!

Καταρχάς, ας το πάρουμε κάπως από την αρχή για να καλύψω μερικά σκοτεινά σημεία ή σημεία τα οποία προέκυψαν.


Όπως ξέρετε, είδα το
Black - Χ μετά από πολύ καιρό. Μετά από λίγε μέρες της τυχαίας μας συνάντηση, είχαμε ξανασυναντηθεί πάλι την ίδια ημέρα την άλλη εβδομάδα και μετά πάλι. Την 3η φορά δεν μείναμε μόνο με την επικοινωνία με τα μάτια, αλλά μιλήσαμε και είπαμε τα τυπικά τι κάνεις και όλα τα σχετικά, αλλά εγώ σε εντελώς ψυχρό ήθος. Προχθές μου στέλνει μήνυμα στο κινητό, αλλά εννοείται πως εγώ δεν απάντησα, και την επόμενη ημέρα βάζει στο status του στο προφίλ του (αξίζει να αναφέρω εδώ, ότι το τελευταίο καιρό μέρα παρά μέρα, έβαζε κάτι παράξενα status, λες και απευθύνονται σε κάποιο συγκεκριμένο άτομο): «πρέπει να αποφασίσω σε 2 μέρες». Σημειωτέο, πως σε 2 μέρες είναι η μέρα όπου θα συναντηθούμε και πάλι!!

Ο
J, από την άλλη, μου έστειλε μήνυμα για ένα άσχετο θέμα και καταλήξαμε τις τελευταίες μέρες να μιλούμε μέρα παρά μέρα. Από τις συνομιλίες μας ανακάλυψα πως τώρα είναι μόνος και στα όσα μου λέει κάθε φορά, νιώθω ότι προσπαθεί να μου πει κάτι αλλά δεν το λέει..

Τέλος, με το Βασίλη συνεχίζουμε να μιλούμε όλο και περισσότερο, αν και του ξεκαθάρισα τη θέση μου και σήμερα μου στέλλει το εξής μήνυμα: «
σε έχω επιθυμήσει και σε σκέφτομαι συνέχεια».


Εγώ τώρα τι να κάνω; Που ήταν όλο αυτό καιρό αυτοί και τι θέλουν τώρα που αποφάσισα να ακολουθήσω το «
μοναχισμό»; Εγώ τι πρέπει να κάνω αν προκύψει αυτό που αρχίζω φοβάμαι;


4 σχόλια:

THANOS είπε...

fantazomai pws enas anthrwpos otan se thelei, se diekdikei ti stigmi pou se thelei kai de se vazei sto rafi gia wra anagis. de ginetai panta me kaki prothesi, alla etsi einai. kane ayto pou exeis anagi gia ton eayto sou kai skepsou an o 'monaxismos'einai epilogi i apotelesma apelpisias i aganaktisis.esy xereis kalytera ap ton kathena ti thes na kaneis. xese tis symvoules.kane ayto pou goustareis ki as einai lathos. tis spoudes de tha tis ameleis gia kanena malaka i mi.

apparos είπε...

Άκου να δεις, κράτα τον J που φαίνεται ήσυχος και τους άλλους στείλε του ποδά. Έτσι δεν θα έχει διλήμματα. Αν θέλεις μοναξιά στείλε τους ούλους!

Σοβαρά τώρα, ότι είπε ο Θάνος, τι (νομίζεις ότι) θέλεις; Go for it τζαι το νου σου στις σπουδές.

smartmaster είπε...

o smartmaster pigeni na vithisti se vathious silogismous & sirigmous..

@thano: thx gia tis sivoules! ena peripou auto skeftomoun k ego! :)

@apparos: den iparxi kanena provlima! sous tous stelno olous se paketo k me kordelitsa an thelis!! :p

apparos είπε...

εν νομίζεις ότι αρκετά μόνος σου έμεινες; Δωκε σημεία ζωής! :P