Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

«Καλή σου μέρα!»

Σήμερα, έλεγα να στείλω πρώτος μήνυμα, το γνωστό «Καλή σου μέρα!», ενός πολύ κοντινού μου φίλου, όπου θα τον ονομάσω Βασίλη, αλλά πάλι με έχει προλάβει. Δυστυχώς, με τα βίας αποχωρίζομαι το ζεστό μου κρεβατάκι και το αγαπημένο μου μαξιλαράκι, και ως συνήθως πάντα αργό στα πρωινά μαθήματα..

Ο Βασίλης, λοιπόν, είναι ένα επιτυχημένο άτομο στο επιχειρηματικό κόσμο της Κύπρου, γύρω στα 30 και πάρα πολύ ευπαρουσίαστος. Θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα ήθελε στα ποδιά του, αφού τον περιτριγυρίζουν συνεχώς, προσπαθώντας να το βάλουν στα δίκτυα τους, αλλά αυτός, αν και κύριος (το τονίζω αυτό, γιατί στις μέρες τους ψάχνεις με το κουταλάκι) έναντι τους, έχει ακολουθήσει άλλο δρόμο για κακή τους τύχη εν άγνοια τους (είπαμε ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει ότι θέλει στο κρεβάτι του και δεν είναι ανάγκη να δίνει λεπτομέρειες). Πριν καιρό, έχει ακουστεί η φήμη ότι έχει αρραβωνιαστεί, αλλά σας λέω εγώ από πρώτο χέρι ότι δεν υφίσταται.

Το Βασίλη, τον γνώρισα σε αρκετά νεαρή ηλικία (μιλάω για μένα εδώ), τότε που προσπαθούσα να ανακαλύψω το κρυφό (σεξουαλικό) κόσμο των μεγάλων, από το γνωστό σε όλους μας mirc. Τότε, ο Βασίλης, ήταν γύρω στα 25 χρονών, καθόλου γνωστός, όπου προσπαθούσε να πετύχει στην επαγγελματική του καριέρα και το μόνο που έψαχνε ήταν το καθαρό σεξ, χωρίς έρωτες και κουραφέξαλα. Ήταν νέος, ωραίος και με θετική ενέργεια (τι άλλο να ήθελα?). Εγώ βέβαια, από την άλλη, ήμουν σχεδόν άπειρος, και όλο αυτή η γνωριμία, μου ήρθε γάντι. Ήταν ο μέντορας μου στους κρυφούς μου πόθους και τα έχουμε σχεδόν δοκιμάσει όλα! Έχω μάθει, αλλά και έχει μάθει απέξω και ανακατωτά το κορμί του/μου και τα ευαίσθητα του/μου σημεία. Οπότε, καταλαβαίνεται ότι έχουμε δέσει στο κρεβάτι. Από τότε, ακόμα κρατάμε μια Α επαφή, πότε εντονότερη και πιο συχνή και πότε λιγότερη κατά διαστήματα. Αξίζει να αναφέρω εδώ ότι πλέον όποτε βρεθούμε περνάμε μαζί ολόκληρο το βράδυ.

Το τελευταίο καιρό, αν και έχει ένα μήνα να βρεθούμε τε-τα-τε (λόγο του πιεσμένου προγράμματος μας που έχουμε και η δυο), εντούτοις μιλάμε σχεδόν καθημερινά (αν δεν είναι καθημερινά, είναι σίγουρα μέρα παρά μέρα – αλλά σπάνιο αυτό) τα γνωστά «χαζοχαρούμενα» κατ’ εμένα (Καλημέρα μωρό μου, άγγελε μου.. τι κάνεις.. πως ήταν η μέρα σου.. κοκ). Μπας να τρέχει κάτι άλλο και δεν το ψυλλιάστηκα τόσο καιρό? Εύχομαι να μην είναι αυτό που φαντάζομαι..

PS: Εύχομαι, να έχετε περάσει ένα πολύ ωραίο Σαββατοκύριακο!

4 σχόλια:

apparos είπε...

Μπορεί τζαι να εμιλήσαμε στο irc! Πριν 5 χρόνια έμπαινα τζαι εγιώ!!

Άκου να δεις, εξαρτάτε τι φαντάζεσαι! Αν τώρα θέλει να ποκόψει που σένα ή ήβρε γκόμενο/γκόμενα (αρραβωνιαστικιά!).

Εσύ (τζίνος μάλλον) ξέρεις καλύττερα!

Μπορείς να ρωτήσεις βέβαια ευθέως, φτάνει να δεις τζαι εσύ τι θέλεις!

Εν αναφέρεις αν είσαι καψουρεμμένος μαζί του ή απλά φίλοι (και ενίοτε sex buddies!)

Καλή βδομάδα!

smartmaster είπε...

mpori na exoume milisi.. toso mikros p ine o kosmos pote den 3eris!
thx gia ti sivoules! :)
mexri stigmis pistevo pos den 'kapsoureftika' mazi tou, ala opos fenete (dld opos ipa - egrapsa) mono sex bud imaste. tpt to perissotero..

THANOS είπε...

opws antilamvanesai, enas anthrwpos eyparousiastos kai petyximenos mporei na xei polles eykairies.Apo kei kai pera to thema einai na sou feretai opws k prin.ki opws k na xei to thema, otan exeis wrimasei sexualika m enan anthrwpo ki exeis proseggisei to teleio, thes de thes exeis kollima.Kai mi mpaineis ston kopo na fantasteis tpt.oi anthrwpoi oute monopwlountai oute ginontai ktima ki epeidi me ta xronia allazoun kai oi anages kai oi proteraiotites, allazoun dromo. apolayse ton kathe fora, sa na nai i teleytaia...

smartmaster είπε...

thx thano gia ti sivouli! :) x