Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Hello!

Χαίρεται! Αποφάσισα να κάνω και εγώ το δικό μου blog! Όπως, λέει και η δικιά μας Άντζελα Δημητρίου, όλοι κάνουν δηλώσεις εγώ θα μείνω αδήλωτη; (!!!!!) Τα πολλά λόγια είναι φτώχια! Υπάρχουν πολλοί λόγιοι σε αυτή την απόφαση, αλλά δεν είναι ώρα για βαθιούς συλλογισμούς και συριγμούς (τι λέω ο πούστης!). Για εσάς θα αυτοονομαστώ ως Λούης, και τι συγκεκριμένη στιγμή που σας γράφω είμαι 21 χρονών. Για το τι είμαι, ούτε εγώ δεν το ξέρω.. και εύχομαι να το μάθω σύντομα.. έζησα και ζω μια παράξενη ζωή, με τα πάνω και τα κάτω της, δεξιά.. αριστερά.. κτλ κτλ.. Ούτως ή αλλιώς ζούμε σε μια σύγχρονη (λέμε τώρα) εποχή! Το τελευταίο καιρό (βασικά τα τελευταία χρόνια), η σεξουαλική μου ζωή είναι κάπως κρυφή προς τα μάτια του κόσμου. Με λίγα λόγια είναι κρυφό-ομοφυλική! Βέβαια θα μου πείτε ότι θέλουμε κάνουμε στο κρεβάτι μας, γούστο και καπέλο μας, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς ζούμε στη όμορφη και πολύ αγαπημένη μας Κύπρο!!!!! Άρα καταλαβαίνετε τι εννοώ! Άλλα και από την άλλη πιστεύω, ότι λίγο πολύ ξέρουμε τι είναι ο καθένας, αλλά και από την άλλη όχι! Κατά τη δική μου άποψη βέβαια, δεν νομίζω να υπάρχει οποιοδήποτε αρσενικό όπου είναι κανονικός (straight), όπως λέμε, ή τουλάχιστο το 90% (αν και μπορεί να είναι λίγο). Εγώ πάντως ψάχνω να ανακαλύψω πίσω από τις λέξεις gay.. bi.. str8.. τι μπορεί πραγματικά να είναι..εύχομαι να ανακαλύψω μέχρι το τέλος τι πραγματικά κρύβεται πίσω από αυτές, αλλά και τι είμαι εγώ. Για την ώρα για χαρά! Σας αφήνω να συλλογιστείτε, όσοι και αν με διαβάσετε και θα τα πούμε σύντομα!


4 σχόλια:

apparos είπε...

Καλωσόρισες! Αν ανακαλύψεις πριν από μένα ενημέρωσμε να μεν αναρωθκιέμαι άλλο!

smartmaster είπε...

an k xlomo to vlepo.. tha prospathiso! :)

mahler76 είπε...

ξέρω τόσους Κυπρίους γκέι που αν κάνετε όλοι comeout θα κλείσει η Μύκονος και η Ίβιζα.

Άντε καλως ήρθες μικρούλη. Παίζει από κάποιο τρελό καπρίτσιο της τύχης να μη σου αρέσει η Απόλυτη?

smartmaster είπε...

hello mahler76! :) lol
den leo.. ok! ala den tha sxiso k to magio m gia tin apoliti star! :p